2011年11月8日 星期二

20111030: Anna與Jenner ♥

Anna與Jenner ♥


Anna是之前我們 SOGO Promotion時的客人~~之前同埋好朋友Jenner一起來我們店看東西!~超喜歡她們~我們總是有數不盡的話題~! 而且店裡總是充滿笑聲, 真期待我們相約唱K之日~(因為發現了Anna也是超愛唱歌的人)~加埋好玩的Jenner同店長KaKa一定好正~



Anna戴上我們的"情人遊樂園"織帶頸鏈同她本身頸上的磨沙金吊珠珠鏈真是超配合~♥ 好像二合為一, 這個3圈系列已經推出了好幾年了~ 今次新主題是"情人遊樂園"~有浪漫的旋轉木馬~金色花花及一對情侶~成個設計個重點就係果對情侶~(笑) 我們因為"亞伯媾o靚模"依個話題笑左好耐~當然有dd正常少少的pair o既~但係Anna最後都係揀左亞伯果Pair~hahaha!!


之後就係Jenner了~! 謝謝她戴了我們的飾物來~是天使白馬馬~及"愛你愛到殺死你"~超級有型呀~ 這個天使馬馬超好襯衫~簡簡單單就可以襯出Style~!
其實還有熱帶森林珠珠錶~ 因為金珠珠有一點問題~真不好意思~我們已經全部收起~向廠訂一批高質量一點的珠珠~ 所以各位訂了珠珠錶的朋友及Jenner也要等一等~ 我們一定會為你們提供我們最好的~!! 珠珠錶大概11月底返貨~

3 則留言:

  1. 我改變左主意啦!我最後都係揀左年輕情侶那條頸鏈呀!(Anna)

    回覆刪除
  2. re anna, HAHA!!妳戴得很好看~呀伯也好似俾另一個人帶左番家了~haha

    回覆刪除